ارسال پیامک

ارسال پیامک

ارسال پیامک ساده:

از منوی ارسال پیامک می توانید اقدام به ارسال پیامک به شماره مخاطبین خود نمایید. مطابق تصاویر زیر از منوی ارسال پیامک ساده، در مرحله اول متن خود را بنویسید.

در مرحله بعد باید شماره های گیرندگان مورد نظر خود را وارد نمایید .
برای ورود شماره های موبایل به صورت دستی می توانید شماره موبایل های افراد مورد نظر خود را در کادر شماره های گیرندگان وارد نمایید . توجه داشته باشید که برای جداسازی شماره ها از یکدیگر ، علاوه بر کلید اینتر ، می توانید از کارکتر ( ، ) نیز استفاده نمایید .
در منوی عمودی سمت چپ کادر شماره گیرندگان ،سه روش دیگر برای ورود اطلاعات وجود دارد :
– روش اول : استفاده از گزینه درج از اکسل و ورود شماره موبایل ها از فایل اکسل در سامانه
– روش دوم : استفاده از گزینه درج از فایل متنی و ورود شماره موبایل ها از فایل متنی در سامانه
– روش سوم : استفاده از گزینه درج از دفترچه تلفن و ورود شماره موبایل ها از دفترچه تلفن سامانه ( برای اطلاع از نحوه اضافه کردن مخاطبین به دفترچه تلفن پنل به این بخش مراجعه نمایید )
در صورت ورود اطلاعات از هریک از روشهای فوق، تعداد مخاطبین وارد شده از هر یک ، در کادر زیر شماره گیرندگان نمایش خواهد شد .
در صورت اطمینان از صحت اطلاعات درج شده در این قسمت ، بر روی مرحله بعد کلیک کرده تا به مرحله تعیین زمان ارسال هدایت شوید .

پس از این وارد صفحه زیر می شوید : تعیین زمان به دو صورت انجام خواهد شد :
– ارسال در زمان کنونی : در صورت تمایل به انجام شدن ارسال ، بلافاصله پس از تایید نهایی پیامک ، این گزینه را انتخاب نمایید .
– ارسال در زمان مشخص شده : اگر می خواهید ارسال شما در زمانی به جز زمان حال حاضر انجام شود ، این گزینه را انتخاب نمایید . پس از فعال شدن این گزینه ، یک تقویم به شما نمایش داده می شود که انتخاب تاریخ و ساعت ارسال را برای شما آسان خواهد کرد .
اگر از صحت زمان انتخاب شده اطمینان دارید ، بر روی مرحله بعد کلیک کرده تا به مرحله نهایی ارسال هدایت شوید .
توجه داشته باشید پیامک هایی که برای زمان آینده تنظیم مینمایید از قسمت گزارشات ارسال و دریافت قابلیت حذف دارند و هزینه این پیامک های لغو شده اتوماتیک به حساب شما بازگشت داده خواهد شد .

سپس همانند تصویر زیر روی شماره فرستنده کلیک کرده و خط پیامکی خود را انتخاب نمایید ( در صورت تمایل به خریداری خط دیگری به این بخش مراجعه کنید ) سپس دکمه انتخاب و ادامه را بزنید.

سپس مانند تصویر زیر سیستم به شما هزینه پیامک را نشان می دهد. دقت کنید که این هزینه بر حسب میزان پیامک می باشد. در این تصویر قصد ارسال یک پیامک 2 متنی به 1 شماره را داشتیم یعنی 1*2 = 2 پیامک هزینه ارسال ما می شود. در صورت اطمینان از صحت همه موارد ، بر روی تایید ارسال کلیک کنید. ارسال شما با موفقیت در صف ارسال قرار گرفت.

اگر خودتان شماره ندارید و قصد ارسال پیامک تبلیغاتی دارید می توانید از یکی از بانک های شماره موبایل ما بنا به نیاز خود ارسال داشته باشید.

ارسال از روی نقشه گوگل :

ارسال از نقشه گوگل برای چند شهر بزرگ شامل شهرهای ارومیه، اصفهان، تبریز، تهران، زنجان، دزفول، شیراز، قم، کرج و مشهد مشخص شده است و اطراف شهرها را پوشش دهی نمی نماید. شما می توانید با انتخاب منطقه مورد نظرتان از بین شماره های موجود، تعداد مناسب ارسال خود را انتخاب نمایید. در این قسمت از ارسال می توانید چندین منطقه را انتخاب نمایید.
روش کار به این صورت است که روی منطقه مورد نظر خود کلیک می کنید، در باکس باز شده تعداد کل شماره های موجود در آن منطقه به شما نمایش داده می شود. اگر ارسال را روی ترتیبی می گذارید گزینه از رکورد را برای اولین ارسال در این منطقه 1 گذاشته و گزینه به تعداد را یا کمتر یا مساوی با تعداد شماره های موجود بنویسید. بعد از انتخاب مناطق مورد نظر تایید و مرحله بعد را بزنید.

بعد از این میبایست متن خود را بنویسید ، زمان ارسال را تعیین کنید و سپس تایید ارسال را بزنید.

ارسال بر اساس شهر و کد پستی :

در هنگام استفاده از این منو دسترسی کامل به شهرهای بزرگ دارای کد پستی و همچنین تمام شهرها و بخش های یک استان را دارید. همچنین می توانید بر روی ارسال خود فیلتر شماره موبایل مورد نظرتان را نیز اعمال نمایید برای مثال می توانید مشخص کنید تنها شماره های ۹۱۵ کد ۱۳۰ پیام شما را دریافت کنند.
در هر بار ارسال فقط می توانید یک منطقه را انتخاب نمایید.
در این قسمت ، ابتدا متن پیامک را بنویسیدو دکمه مرحله بعد را بزنید.
در مرحله بعد  روی متن “جهت انتخاب محدوده مورد نظر کلیک نمایید” کلیک کرده و زیرمجموعه ها را تا جایی کلیک کنید که به محدوده مورد نظر خود برسید، سپس آن محدوده را انتخاب کنید.

سپس از منوی نحوه ارسال تعداد ارسال خود را نیز بنویسید. اگر میخواهید روزانه ارسال به این بانک را برای شماره های غیر تکراری انجام دهید، باید نحوه ارسال را روی ترتیبی بگذارید و شروع از ردیف را هربار تغییر دهید، مثلا امروز تعداد ۱۰۰۰ ارسال ترتیبی شروع از ردیف ۱، فردا تعداد ۱۰۰۰ ارسال ترتیبی شروع از ردیف ۱۰۰۱ و به همین ترتیب الی اخر
اگر میخواهید شماره موبایل ها را فیلتر نمایید بخش از شماره تا شماره را به هر صورتی که میخواهید تغییر دهید، در غیر این صورت سایر موارد را خالی گذاشته و به مرحله بعد بروید.
در مرحله بعد، پس از انتخاب زمان، شماره فرستنده را انتخاب کرده و انتخاب و ادامه را بزنید.
در مرحله آخر نیز تایید ارسال را بزنید، با ارسال متن، پیام ” پیامک شما با موفقیت در صف ارسال قرار گرفت” را خواهید دید.
دقت داشته باشید در مراحل به عقب بازنگردید ممکن است دچار مشکل شوید.  

ارسال  به اصناف استانی :

اصناف استانی شماره موبایل های صنف های دسته بندی شده یا مختلف در هر شهر را در اختیارتان قرار می دهد. می توانید به همان صورت ارسال بر اساس شهر و کد پستی، فیلتر بر روی شماره موبایل های مورد نظرتان اعمال نمایید. همه مراحل همانند ارسال براساس شهر و کد پستی می باشد.  

ارسال به اصناف خاص :

در اصناف خاص شماره موبایل های اصناف به صورت کلی و در دسته بندی کشوری ذخیره شده است. شماره آن صنف در شهر مشخص نیست اما می توانید با استفاده از فیلتر شماره موبایل، به گروه موردنظرتان ارسال پیامک نمایید. همه مراحل همانند ارسال براساس شهر و کد پستی می باشد.   

ارسال پیامک از دکل ایرانسل :

از طریق ارسال BTS ایرانسل، میتوانید به شماره های فعال ایرانسل که دو هفته قبل در محدوده موردنظرتان بودند، ارسال پیامک نمایید.
شرایط ارسال از طریق دکل ایرانسل متفاوت از سایر بانک های شماره موبایل می باشد.لذا قبل از درخواست ارسال پیامک،ایرانسل به نکات ذیل توجه داشته باشید:
شماره ۱ : ارسال پیامک از دکل ایرانسل مستقیما از طریق خود اپراتور ایرانسل انجام می شود و سایت sms.ir فقط درخواست ارسال پیامک را ثبت می کند .
شماره ۲ : پس از ارسال پیامک گزارش دلیوری به شما نمایش داده نمی شود زیرا اپراتور ایرانسل لیست شماره ها را در اختیار شرکت قرار نمی دهد .
شماره ۳ : حداقل ارسال پیامک شما باید ۵۰۰۰۰ پیامک باشد .البته شایان ذکر می باشد که امکان ارسال ۵۰۰۰۰ پیامکتان به چند محدوده در یک روز میسر می باشد ، یعنی به عنوان مثال به جای آن که به یک منطقه ۵۰۰۰۰ پیامک ارسال نمایید به ۵ منطقه مختلف ارسالتان را انجام دهید که به هر منطقه ۱۰۰۰۰ پیامک ارسال می شود .
شماره ۴ : تعرفه ارسال پیامک به دکل ایرانسل با تعرفه پنل متفاوت می باشد . هر پیامک bts  به بهای تمام شده 300 ریال به ازای هر پیامک 70 کاراکتری ، به کاربران ارائه می شود.( این تعرفه با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و ۱۰ ریال مصوب مجلس می باشد )
شماره ۵ : برای ارسال پیامک از دکل ایرانسل ۴۸ ساعت قبل درخواست خود را ثبت نمایید . جهت صدور درخواست از منوی ارسال پیامک، ارسال پیامک از دکل ایرانسل کلیک نمایید ، پس از باز شدن پنجره جدید گزینه ایجاد درخواست را انتخاب نمایید.

سپس در مرحله بعد همانند تصویر زیر استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. تعداد خود را بنویسید. تاریخ و ساعت ارسال خود را مشخص نموده ، فایل نمونه را دانلود کرده و همه موارد را به دقت پر نمایید و فایل را آپلود کنید. سپس ثبت را بزنید.
اگر فایل شما مشکلی داشته باشد، در همان صفحه اول،  با کلیک بر روی درخواست خود علت رد درخواست را خواهید دید. منبع

درباره‌ی نیاز جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *